Kaip įjungti Administrator paskyrą Windows Vista ir 7 sistemose?

Pagal nutylėjimą, kai įdiegiate Windows Vista ar Windows 7, esate paprašomas įvesti vartotojo vardą, kuris vėliau naudojamas kaip pagrindinis. „Administrator” paskyra šiose sistemose būna atjungta ir be slaptažodžio. Tačiau yra atvejų, kai reikia prisijungti prie kompiuterio su „Administrator” paskyra. Kaip ją įsijungti? Apie tai čia ir parašysiu.

Įjungti administratoriaus paskyrą galima keliais skirtingai būdais.

Pirmas – įjungti per vartotojų valdymo panelę:

Ant „Computer” paspaudžiate dešiniu pelės klavišu ir pasirenkate „Manage”

Išskleiskite „System Tools -> Local Users and groups -> Users”. Paspauskite dešiniu pelės klavišu ant „Administrator” ir pasirinkite „Set Password”

Atsiradusioj lentelėj pasirinkite „Proceed”

Įveskite ir patvirtinkite slaptažodį

Dabar belieka tik įjungti pačią paskyrą. Paspaudžiam ant „Administrator” dešiniu ir pasirenkam „Properties”

Nuimam varnelę nuo „Account is disabled”

Spaudžiam OK, šai ir viskas.

Antras būdas yra naudojant „Command Promt”

Paspauskite „Start”, įrašykite „cmd”, paieška jums suras „Command Promt” programą. paspauskite ant jos dešiniu ir pasirikinite „Run As Administrator”

Sutikite su saugos prenešimu paspausdami „yes”

Atsidariusiame „Command Promt” lange suveskite „net user” paspauskite enter. pamatysite, kad Administrator paskyra jau yra.

Pakeiskite slaptažodį Administrator paskyra su komanda „net user administrator *” ir įveskite bei patvirtinkite slaptažodį.

Kitas žingsnis yra įjungti administratoriaus paskyrą su komanda „net user administrator /active:yes

Tai ir viskas.

7 mintys apie „Kaip įjungti Administrator paskyrą Windows Vista ir 7 sistemose?“

  1. sweiki kaip isjungt kompiuterio administrator? parasykit i tel 868434374 lb reik

  2. kaip atrakint failus? esu kompiuterio administratorius, bet neleidzia prisijungt kaip administratoriui, tik rašo, kad reikia administratoriaus teisiu

Komentarai uždrausti.